någon som vill skänka en slant till en fattig?

idag bestämde jag mig för att gå till SEB och dra ett kontoutdrag för att se hur mycket pengar jag fått från den här månadens lön. den här lönen ska alltså innehålla fickpengar i barcelona, URF biljett (åtminstånde för sista dagen) och pengar att leva för fram tills nästa lön. hur mycket hade jag? 2500 kr! paniken då alltså. och eftersom min älskade mor la ut hur mycket som helst för kreta-resan var hon inte så sugen på att lägga ut mer pengar på mig. i'm screwed..

bestämde mig iallafall för att sälja min älskade balklänning på blocket. om ni vill köpa den så hojta! bild: http://mathildahedstrand.blogg.se/2008/june/bilder-fran-balen.html#comment. nu fick jag iallafall ett ryck och ska möblera om mitt rum! fint kommer det bli.

mitt rum just nu (stökig version):

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig flicka det där med klänningen! Bra insiativ.. (stavning?)

moblera inte om för mkt bara kommer tappa bort mig :o <3

2010-07-23 @ 22:14:03
URL: http://reject.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0