BILDER FRÅN BALEN.

UNT var på plats och tog en massa fina bilder till kaktus hemsida. Här är några utav dem:


 
 

Och här är några från min egna kamera:


nästan alla tjejer i 9an på Valsätraskolan


"The gang", här är jag (i guld i mitten) & de som jag umgåts med i stort sätt hela nian.


Och de här underbara tjejerna runtom mig har jag spenderat min tid med i nian (vissa flera år innan också)


Här är min underbara klass, 9C


& här är jag och Chris.

Sen har jag fler bilder från diverse andra människors kameror:


Alla nior på Valsätraskolan (i stort sätt)


Som avslutning, en bild på min bästaste klass igen. Åh vad jag kommer sakna er!

Kommentarer
Postat av: Jutti

Det var en trevlig kväll och alla var så himla fina också:P

2008-06-09 @ 15:40:19
URL: http://bengaljutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0