You are a sweet dream and a beautiful nightmare

ah då blev det en dag hemma igen då. lång natt igår och behöver verkligen bara fokusera mig på att pluggapluggaplugga nu. 4 prov kvar (?!) och om jag inte klarar dem har jag IG i tre ämnen. inte bra, inte bra.

iallafall! jag vet inte om jag har nämnt det men jag drömmer jättemycket. varje natt. om skumma saker och om logiska saker. jag tror att det ligger någonting bakom allting jag drömmer. har märkt att det blir som ett mönster, det jag försöker stöta bort och inte tänka på, det drömmer jag om på nätterna. jag gillar det inte för det betyder att jag aldrig kan komma ifrån mina jobbiga tankar. kan man gå på dröm-terapi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0