yeah we're goin down

Hallå där ute. har haft både det ena och det andra för mig idag. började dagen med att träffa Betti i skolan för att starta ett litet projekt vi kommer att hålla på med. sen fick jag eld i baken när jag insåg att jag satt i skolan och jag hade tandläkartid (som var nere på stan) om tio minuter. sprang till bussen och kom en halvtimme försent men det gjorde ingenting.

där hackade dom och slet och rev i min mun tills det bara rann en massa blod och så konstaterade dom att allting sån jättefint ut. sen träffade jag Mary och hjälpte henne med massa ärenden. vi tittade även på resor! hihi blir alltid så pirrig av sånt. tror nästan vi har bestämt ett datum. nu är jag hemma hos Anna och segar mig. måste plugga geografi. måste. nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0