Spontana utgångar är de bästa utgångarna

var ju meningen att jag skulle ha tvkväll med bara mig själv igår. men som vissa vet är jag ju inte världens bästa på att umgås med mig själv så jag tvingade tilda lyfta rumpan från soffan hon med och gå ut och shejka den på BJ istället. satte mig på bussen till henne, förfesta lite snabbt & bytte om.

sen hoppa vi på cykeln (notera cykel..) och på väg ner gick det hur bra som helst. vägen hem är en heelt annan historia.. har skrapsår på händerna! kvällen var asnice, inte lika nice att ta sig hem & plånboken mår inte lika bra idag heller. på väg hem plockade tilda upp en tjej på sin cykel och försökte briljera med sin engelska. sen badade vi badkar och åt pomfritt 4 imorse. nu är jag i skolan. död tjej.se ...

Kommentarer
Postat av: Tilda

HAHAHA de där va kul

2010-05-12 @ 12:27:47
URL: http://thesevens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0