Nothing about you is predictable

idag var en bra dag. inte bara för att min älskling anlänt (har lekt med den i typ en timme nu..) utan för att det blev jättefint väder på eftermiddagen. sen fick jag reda på att jag skulle få godkänt i arabiska!! tack amo, du är bäst:) sen åkte jag hem till tilda och grillade med tjejerna. hur gott som helst, grillat är verkligen godast.

det ända som inte är kul är att mina superstrumpbyxor är borta.. :( har ett par superstrumpbyxor som aldrig går sönder. dom är svarta, i nylon och jättetunna. har använt dom ute kanske 2 ggr och till vardags 2 ggr och dom är fortfarande hela. men nu är dom borta. tror maria snodde dom...

ps. och du.. du kan slänga dig i en papperskorg TACK:) där gör du mest nytta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du helsvensk? isf, varför läser du arabiska?

2010-05-20 @ 17:39:08
Postat av: Anonym

för hon e cool

2010-05-20 @ 22:41:38
Postat av: idaa

arabiska?? what the foockk, why?, grymt ju, då hör du väl vad the burgerguys snackar för skit om oss?? YES EN TOLK!

2010-05-20 @ 23:12:51
URL: http://idaappelquist.blogg.se/
Postat av: Mathilda

svar anonym: haha har skrivit flera gånger varför jag gick på det, mest för att det var det ända språket jag kunde välja på då och för att jag tyckte att det kunde vara kul att kunna! men jag förstod nog inte då hur stört svårt det skulle vara.



svar ida: hahaha så bra är jag inte, förstår inte riktigt hur jag kunde få godkänt, kan bara 5 ord typ! men jag har försökt lyssna av vad dom säger några gånger, har fattat några ord :D

2010-05-21 @ 11:04:02
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0