Men jag vill ha dig hos mig.

aa de va fanimej ingen fin syn man såg när jag tog steget utanför annas hus. spöregn! sprang som en galning till bussen och fick vänta 20 minuter i stan på nästa. pissväder. fryser sate nu också och önskade bara att man hade någon vänlig själ här som kunde värma en så jag slutar skaka.. jag har inget mer att dela med mig av och det här blev nog det mest ovärdaste inlägget nånsin. har för mycket tankar i huvudet just nu, som vanligt. för många bollar i luften också så att säga. vad sägs om att tappa några bollar? nej nu ska jag gå göra nåt annat. typ använda tandtråd. 

förresten hörreni, vad säger ni om texten? är den jobbig att läsa eller är den fin?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, tänkte bara fråga vilken stil du har på din text i inläggen? :) jättefin!

2010-05-28 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0