I'm broader than broadway

I måndags upptäckte jag hur sjukt billigt nudlar är!? var på stan med anna och tjatade som vanligt att jag skulle köpa med mig hamburgare eller cupidosallad hem när hon fick nog av mig och drog med mig in på hemköp för att handla lite vanlig mat som man kan laga ihop. då introducerade hon mig till nudlar och herregud, ett paket kostar 4 kr! så nu är mitt skafferi fyllt med nudlar.

ligger på soffan för tillfället och dricker pepsi max till frukost. ska snart dra mig ner mot stan för att träffa brudarna. vi ska hämta ut våra älskade SATC 2 biljetter. sen har jag lite ärenden att göra och så kommer min mamma hit och hälsar på idag!

fick min lön igår! och detta ska inhandlas innan jag lägger undan resten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0