If we could party all night and sleep all day

jag har märkt att jag blivit väldigt dålig på att ta bilder på senaste tiden, ska försöka bli bättre på det! det var meningen att kameran skulle följa med ut igår men jag glömde helt enkelt bort den hemma. gårkvällen var kul iallfall, vi var ett gäng som åkte ner och träffade massa roligt folk. nattkäk på max och sen blev det taxi hem. till maria, för mina nycklar var spårlöst försvunna.. men sen kom vi på att dom låg i bettis väska.

nu ligger jag i min soffa med bullar och godis och tjockar mig. idag blir det en jättelugn dag och ikväll ska jag hem till Jasmin och vara barnvakt med henne åt hennes lillebror. puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0