I will lift you up, we can stir it up

nu har jag kommit in i en sån där period jag har ibland då jag känner att allting bara står still. det finns så mycket jag vill göra. jag vill gå tillbaka två år i tiden samtidigt som jag vill flytta mig frammåt ett år. jag vill resa, jag vill se, uppleva, testa nytt. jag vill ha sommar, brunbrända ben, flirtiga blickar och strawberry daiquiris.

vill bryta gamla mönster och skaffa nya vanor, jag vill träna. vill spendera varje ledig timme på gymmet. vill känna mig redo för beach 10. dessutom vill jag ha en ny garderob, somrigt ska det vara! vill att mina kläder från H&M ska komma nu. vill vara spontan. färga håret. sommarblekt ska det va'! vill åka till en ny stad. jag behöver inspiration, något nytt, behöver känna mig levande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med

2010-05-05 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0