I want to be forever young

Morningz.skulle ge väldigt mycket för att få en eller två timmar mer i sängen den här morgonen. känns inte riktigt som att mitt huvud hänger med och då blir det väldigt svårt att svara på civilrättsliga frågor på samhällskunskapen. har matte efter det här då. inte heller mig grej riktigt men om man har IG och vill slippa det kanske man ska masa sig dit.

har även (min sista?) arabiska lektion idag och ikväll blir det grillas av hemma hos min man tilda. man önskade ju bara att vädret kunde hänga med. men så kul ska vi inte ha! puss

här får ni två mysiga bilder på mig & anna. såhär kul kan man ha..

Kommentarer
Postat av: Anna

va vi hos mary här :o as länge sen känns de som

2010-05-19 @ 16:36:26
URL: http://reject.devote.se
Postat av: Mathilda

haha ja i höstas:)

2010-05-20 @ 15:02:31
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Z

Fin tröja :D

2010-06-29 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0