I know that we are young but I just can't be with you like this

MEN TJA. på fett bra humör idag! jag påvärkas så mycket av vädret. när det är regn och skitväder så mår jag likadant, när solen lyser så lyser jag.. hihi. nåt sånt. var ingen skola för min del idag så jag, jasmin & anna bestämde oss för att hälsa på en annan skola för omväxlingens skull. vi åkte till celsius och hälsade på aylin.

sen åkte vi tillbaka in till stan och jag träffade Betti som hade haft en minst sagt spårad kväll igår.. alltid kul att höra såna historier! vi satt på stan ett tag och mös i solen när plötsligt en SKITFÅGEL BAJSAR PÅ MIG!! wtf .. asäckligt var det. hatar fåglar...  kvällens planer är ganska oklara ännu men jag är så sjukt taggad på FEST! synd bara att man inte kan gå in på BJ längre.. hehehe! lyssnar iallafall på Lady Gaga - Alejandro och sjunger för kung och fosterland. inte så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0