Feel the love around when the sun comes down

God morgon my beloved. är lite smått pissed off för min mobil inte har kommit än. 7-9 arbetsdagar sa de, nu har det snart gått 3 veckor! sega jävlar.. men iallafall. vad står på schemat idag då? jo jag ska ner på stan nu snart och fixa lite ärenden. sen ska jag förbi skolan för att gå på min enda lektion jag har idag. sen drar jag vidare och kör en halvtimme i solariet (har inte bara börjat jobba på formen, kör brännan också!). sen ska jag möta upp kära Levine på stan för lunch.

och vet ni vad som sker sen? då ska jag köpa med mig massa paket med färg för här ska det bli blonda slingor för hela slanten (lta det lugnt, jag ska inte bli helt blond!). men ljusare kommer det förmodligen bli! får förhoppningsvis hjälp av min assistent och vän mellis också. resultat får ni se ikväll! puss på er.



Kommentarer
Postat av: levine

tack för mysig lunch babe :*

2010-05-06 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0