FAN vad värt

wazaaa? idag har jag varit en riktigt bra människa för samhället. har kännt mig duktig som individ liksom. först gick jag upp astidigt (trodde nästan att det var ett skämt när klockan ringde) och knegade på från 11 till 18. olagligt trött efter det. sen åkte jag hem för att byta om och sen ta mig ner mot stan där mina darlings befann sig.

vet ni vad jag kommer på då? jag ska cykla. såklart! jag knäcker min idé för min gulle mamsi som är här i helgen. hennes svar blev "cykla? du? kan du ens cykla?", tack för stödet. verkligen. klaart jag kan cykla! så upp på'n och rullade ner till stadsparken och möös hela kvällen där med vattenpipa, grill osv. sen rullade jag uppför hemmåt när det började regna. hade king of leon på högsta i öronen och sjöng högt för mig själv "this sex is on fiiiree!" asnice att cykla ju. ska jag göra igen!

Kommentarer
Postat av: maria

att cykla är ju oftast alltid härligt;)

2010-05-23 @ 18:36:23
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0