Ain't no sunshine when she's gone

Godmorgon mina solstrålar. är på underbart humör idag, vet inte riktigt varför men så är det bara. sitter i köket och äter en fruktsallad och bloggar. håller på att färga mamis hår också, det sitter i nu, blir nog jattafint. hela familjen är hemma här över helgen så man har lite sällskap.

har massa saker att fixa idag, sen ska jag jobba. ikväll blir det all in, då menar jag all in! men är inte säker på att det kommer bli som jag vill än så ni får höra allt om det imorgon. puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det skönt att bo ensam ? saknar du inte din bror och mor?

2010-05-09 @ 13:16:09
Postat av: Mathilda

svar: otroligt skönt! min mamma träffar jag rätt ofta ändå eftersom min skola ligger bredvid hennes jobb och hon kommer hem minst 1 gång i veckan och hälsar på. min bror ser jag inte lika ofta men vi försöker väl umgås så mycket vi kan när vi väl ses!

2010-05-09 @ 21:23:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0