Världens bästa födelsedag

vaknade av ett sms "du ska börja jobba klockan 2 istället för 4". eehhhee.. nej funkar inte riktigt så va. är död med stora bokstäver efter natten. har precis fått i mig lite tårta till frukost och ligger på soffan hemma hos mamma i stockholm. nu ska ni få höra om min gårdag..

började med att möta upp lillebror på stationen och satte oss på tåget hit. när vi kommer in sjunger alla för mig och vi äter god middag och underbara tårtor (tack mamma!). sen började vi göra oss iordning och vi (ungdomar) hoppade in i en taxi mot söder. där satte vi oss på st patricks och tog några drinkar, gick vidare till 54 där vi träffade upp frellan som precis jobbat klart. blev mer drinkar och beställde in champagne kvällen i ära!

sen lämnade jag och fia grabbarna och tog en taxi mot östermalm och stureplan. tanken var att möta upp fias killkompisar och gå till collage men vi försökte få tag på micke istället. gick in på sturecompagniet och dansade järnet där inne. träffade på lite nytt folk som sa grattis och blev bjuden på drinkar. vid stängning drog vi en sista runda på spybar och vid klockan halv 5 på morgonen krigade vi för att få tag på taxi hem. men det gick till slut. vill verkligen tacka fia för hon är världens bästa, tack för kvällen! kunde inte fått en bättre födelsedag

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fyllde väl 17? hur kom du in överallt? :o

2010-03-07 @ 12:52:49
Postat av: Mathilda

när jag vanligtvis går ut brukar jag låna en kompis legg men igår behövde jag inte visa legg nånstans :)

2010-03-07 @ 21:12:52
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0