"Skjut inte upp till i morgon det du kan skjuta upp till i övermorgon"

Idag skaffade jag och Maria bästis-armband. innan har vi testat att ha ringar men det funkade inte för antingen tappade vi bort dem eller så glömde vi bort att ha på oss dem. men nu har vi fina armband som man också kan använda som halsband.

Har även shoppat lite idag som jag kan visa för er imorgon. det blev ett par leggings, en tröja och en skjorta. och en pepsi max. men den behöver jag kanske inte visa... sen blev det boxning med anna och aylin. nu ligger jag här i sängen och tittar på grey's. imorn är jag ledig! hihi


Kommentarer
Postat av: M

"Idag skaffade jag och maria bästis armband": HHAHAHHA de låter som vi är 12år min vän :D du är ju lite söt du. nu ska jag gå å ta på mig BÄSTIS armbandet :) hahah

2010-03-18 @ 21:20:14
Postat av: Anonym

Vart har du köpt det? :)

2010-03-21 @ 14:27:24
Postat av: Mathilda

glitter :)

2010-03-21 @ 21:10:33
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0