sjuk, ensam flicka som behöver uppmuntras här

haha "det är en ny dag imorgon, ny dag, nya tag" njaa funkade väl inte så bra. vaknade upp med svullen hals och kan knappt prata. blev ingen skola för min del idag och jag ska försöka vila upp mig till arabiskan börjar. men det blir ingen träning för min del ikväll.. darn! hade sett fram emot det. istället blir jag hemma med min mattebok hela kvällen.. depri fan.

vet ni vad jag vill ha just nu? min mormors mjölkstuvade makaroner. mmmums, kan inte min mormor bara bo här i uppsala så kan hon ta hand om mig. nej nu ska jag kolla om jag har någon mjölk hemma, allting får man ju göra själv!

Kommentarer
Postat av: raquel!

STUVADE MAKARONER! <3

2010-03-31 @ 19:59:51
URL: http://raquel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0