Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått.

hej min älskade. har haft en avkopplande, rolig dag som spenderades hemma hos mellis. fick mina älskade våfflor till slut och åt tillsammans med hennes tvillingbröder. vincent och oliver kan möjligtivs vara de sötaste barnen! dom är så roliga. dessutom satt vincent och sjöng bajssången och sa "bajs" innan varje ord. bajsdagis, bajskevin, bajsbajsbajs. låter lite som jag är när jag irriterad. diggar honom!

imorgon är det fredag och fyfan så skönt det ska bli. ska försöka styra upp lite planer till helgen men det ser ut att bli lugnt. väldigt lugnt. och jag tror jag trivs rätt bra med det. ska fokusera på att jobba, städa och rensa ut saker här hemma, så det blir en sån helg. nej nu går jag till sängs med samhällsboken. puss!

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking


Kommentarer
Postat av: Vincent ;)

bajsmathilda! :D huhu

2010-03-28 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0