give me them bright lights, long nights

hey babes. hemma efter ett jobb-pass och har stört ont i min hand. brännskada, oljan från den 10000 graders varma fritösen hälldes över min hand. men det var bara en olycka och snart går det väl över antar jag. :)ska ta en powernap nu och sen ska mamma ha stor middag här hemma så jag agerar stylist kvällen i ära. sen ska jag ut ur huset. 

funderade kring att gå på bio men fick sedan förslag att dra på hemmafest istället och det tackar jag nog inte nej till. var ett tag sen jag var ute nu så jag känner lite behov av att träffa massa folk, dricka vin, skratta, lyssna på musik och stapla hem med klackar mitt i natten och svära över att jag inte tog låga skor - igen! talk to you later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0