Det är jobbigt när det är svårt.

men vad ska man göra? man kan inte påvärka andra människor. jag behöver en rejäl uppiggare. om det hade varit för en vecka sen hade jag krävt en godispåse men nu får jag ta ut känslorna på träningen istället. joggingrunda kanske? fast det kanske är lite för sent för det. något som jag vet gör mig glad ivarjefall är shopping. klickade hem lite nytt från H&Ms hemsida nyss. då steg mitt humör en grad på humör-termometern. nu ska jag banka huvudet i väggen (eller något) och sova med T.I på kudden.. det är ju en ny dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det har jag, ska sälja den imorgon. ledsen!

2010-03-30 @ 23:33:05
URL: http://matildabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0