Den vackraste stunden i livet var den när du kom

åh vad det helt plötsligt finns mycket saker att göra när man ska plugga.. har matteprov imorgon och har inte ens öppnat bokjäveln än. den har liksom bara legat där hela dagen och jag har stirrat på den hur länge som helst. så varför kan jag inte öppna den och sätta igång? kanske för att det är så STÖRT tråkigt. Matte B i min rumpa.

Och sen så har jag hittat en gammal favorit. Hörde en låt med Lars Winnerbäck idag och insåg att det var år och dar sen jag lyssnade på hans underbara låtar. ni ser, jag har en väldigt blandad musiksmak.. för ett par år sen spelades han i min mp3 hela tiden så nu fixade jag en lista på spotify och kan lyssna igen. vilka känslor som väcks alltså.. tänker bara på sommaren 2008 i visby, picknik på en gräsmatta och honom 100 meter bort, livemusik är nog det bästa som finns!

det är ett timglas som bara rinner
det finns inget att förstå
när himmelen är blodröd och brinner är det natten som tränger sig på
och jag drömmer så konstigt igen, håll mig hårt 
för jag skakar av all denna meningslöshet, jag förstår bara det som är vårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0