"Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några."

En utav de bästa känslorna i livet måste väl vara att ha träningsvärk? att vara utmattad i kroppen efter att ha tränat och känna att man faktiskt presterat någonting. ni kanske kan gissa att jag har tränat och har träningsvärk nu. har verkligen bestämt mig för att ta tag i det här med träningen nu. och fixa mina matvanor, nu är det slut på godis varje dag och en överdrivet massa pepsi max.

jag hatar kanal 5 för att de bytt ut Desperate Housewives mot Criminal Minds ikväll men jag får försöka överleva ändå. Kom precis ut ur duschen och tittar på dating in the dark just nu. det blir nog en tidig kväll för min del. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0