Det är bara början...

för vem-vem-vem fyller år idag? jo JAG fyller år idag :D hihi. kvällen spenderades hemma hos mig med trevligt sällskap med god mat (som jag lagade själv!) sen tog alkoholen igång och vi körde "våghals", ett sanning & konsekvens spel jag fick i present. sen drog vi vidare och hamnade i en bil runtkörandes i stan. till sist hamnade vi på mcdonalds och ett väldigt massa "vet du vad? jag fyller år idag!!" massa random människor sjöng för mig där inne oxå, snellisar!

och av mina fina vänner fick jag smycken, shotglas (anna tyckte att det var välbehövt här hemma) och av betti och maria fick jag det bästaste, ett påslakan med T.I på med texten "you can have whatever you like". sen fick jag en ask med två förlovningsringar som egentligen var från honom, min man. åh finisar <3

NU säger jag hejdå till er för imorn blir det jobb och sen tar jag första tåget till sthlm och firar min b-day där med god middag och fler härliga människor. sen blir det utgång! (imornkväll är jag 18 för kvällen..)





Kommentarer
Postat av: mb

grattis<3

2010-03-06 @ 11:22:12
Postat av: Anonym

GRATTIS igen hjärtat. jättetråkigt att jag inte kunde komma men hoppas ni hade kul, massa pussar och kramar från Polski så ska du få ett personligt firande av mig när jag kommer hem. pusspusspuss<3

2010-03-06 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0