Köpt i Grekland

då var man tillbaka på jobbet då. gick inte bra alls idag, ville bara hem.. allting som kunde gå dåligt gick dåligt. spillde läsk över en kund, hade 20 kunder själv och bara kände hur alla stog och suckade och ville att jag skulle jobba snabbare. en stund satte jag mig inne på toan och tog djupa andetag. det behövdes. har fortfarande inte kommit ur mitt koma. tror fortfarande på att du ska komma och ta mig härifrån och hålla mig i dina armar igen. behöver lite kreta värme!

hann även med lite shopping där borta. vi tog bussen till chania en dag och där fick jag med mig massa fina saker hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

träffa du en kille i kreta?:) och när ska du lägga upp bilder från resan?:O

2010-07-01 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0