i'm ridin solo

jag har helt glömt bort att blogga idag för jag har inte varit hemma nånting och har suttit och fått pedikyr och nagelförlängning med gele i ca 4 timmar. fick tips av melina av en jättesöt tjej som gjorde förlängningar och fint blev det! sen träffade jag piff & puff, anna och jasmin. tog en chicken club baugette på BK och sen åkte vi hem till mig och chillerillade. imorgon blir det inte mycket bloggade heller. ska jobba 9-21 och sen blir det packa och sen hejdå! men lovar att skriva ett sista inlägg innan jag drar. puss

Kommentarer
Postat av: matiilda

får ni jobba med såna där naglar :O?! haha

2010-06-16 @ 23:19:31
URL: http://matildabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0