Har du sett min cykel? haa?

Hej mina bästa! då var jag tillbaka hemma i ruttna sverige igen då. jag vet inte riktigt varför jag sitter här just nu när jag egentligen verkligen borde sova. ska upp halv 9 imorgon för att ta tåget till hedemora och fira midsommar där. men är knappt nå trött, man har ju hunnit ställa om dygnet där borta kan man säga.

så hur hade jag det då? ord kan inte ens beskriva. det var den bästa resan jag någonsin gjort och jag har nog upplevt mer på en vecka på Kreta än vad jag gör ett år här hemma. jag har träffat så många nya, härliga människor, solat, badat, druckit mängder med strawberry daiquiris, dansat som en galning hela nätterna, gjort massa galna uppdrag varje natt, dansat på bardisken, träffat göteborgare osv osv. den här veckan har varit galen! men med festande varje (och då blev det faktiskt 7 utgångar under veckan) från 12-06 på natten så ska jag ta det lite lugnt ett tag nu va.. det ända jag vill just nu är bara att hoppa på planet och flyga tillbaka igen. det känns inte som att man bor här längre. gah helt galen känsla!


iaf, ha det bäst så hörs vi igen på söndagkväll. då blir det massa bilder, lovar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0