Boy it ain't no lie you've got them angel eyes

hey babes. kampen med stort K idag då. eller det kanske lät fel, vi ska ju såklart heja på skrapan! blev lite besviken på vår hejarklack, förra året var det ju galet! iår så var det ingen som pallade. vad gör man där om man inte ska stötta dom som ställer upp och tävlar liksom? blev iallafall oavgjort, första året någonsin! och den här kampen har hållt på i mer än 50 år. ganska dåligt tyckte jag..

har pluggat matte som en sate idag med jasmin (tack för hjälpen!!) och nu känner jag mig ändå helt ok förberedd inför nationella imorgon. pjuh, en sak mindre att bocka av på listan innan den efterlängtade avslutningen. nu ska jag plugga mer och sen blir det sängen för min del. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0