And I just can't get enough lalala

har fan spenderat hela dagen på BK (känns det som) så nu är jag helt död. bettan, brallan & mary kom in på jobbet och satt där i nån timme tills jag slutade och sen fick vi alla skjuss hem. vi har skrivit lite "big no no-s" till resan och planerat vem som ska packa hårfönen, vem som tar med tandkräm osv osv. sånt där nödvändigt.

blir tvungen att call in the night nu för imorgon vid 9tiden ska jag befinna mig på valsätra IP och agera fotbollsledare hela dagen. yep, fotbollsskolan börjar den här veckan. behöver.sömn.nu. puss på er!

på tal om puss.. PUSS antonio på hans överraskningsfest i fredags!

Kommentarer
Postat av: elli

haha aa nice skulle ej banga men lönen kommer den 25 vet du du är en lycklig brutta ok ha de

2010-06-14 @ 01:14:37
URL: http://parlepull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0