Somliga har tur

FYFAN SÄGER JAG BARA. jag drar mig upp från sängen och lägger mig på soffan, sätter på tvn och ser att det är sweet sixteen på TVn igen. kul, tänker jag. det här kan jag ju kolla på. så är det en tjej som har värsta festen men jag tänker typ "hon kan ju inte få dit några bra artister, hon verkade lite B". först kommer Perez Hilton ut och presenterar pussycat dolls (!!!) whataa? så okej jag var imponerad. men nej där var det INTE slut.

så kommer hennes pappa fram och säger "Now I would like to present to you, the king of the south (här tänker jag redan nej det kan inte vara han..)" så ropar han "T.I!!" JAG BÖRJADE GRÅTA. han sjöng "you can have whatever you like" TILL HENNE!! jag skrek och grät och ringde anna och hon tyckte att jag var mongo bara men hon är väl van nu. fyfan vad orättvist jag hatar tjejen hoppas hon får fågelbajs på sig. orkar inte.

Kommentarer
Postat av: anna

hahahah gumman då, jag beställer in T.I Nästa gång!

2010-07-19 @ 01:54:30
URL: http://reject.devote.se
Postat av: Mathilda

haha tack :(

2010-07-19 @ 13:20:11
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0