Smälter som en isglass i solen

Nej nu orkar inte jag längre! jag vet inte var jag ska ta vägen, mitt hus är som ett växthus! en bastu. alla som har varit hemma hos mig på senaste tiden har märkt att det knappt går att vara här inne. själv har jag vant mig men trots det håller jag på att smälta bort. jag var bara tvungen att skriva av mig för nu ligger jag här inne och svettas som jag vet inte vad. det går inte att ha kläder på sig här inne ens!

jag har alla fönstrer öppna och dörrar men ändå dör jag trots att jag går runt i underkläder. snart kommer väl grannarna och klagar på att deras barn fått nakenchock också. men vafan ska man göra! funderar på att sno fläkten vi har på jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0