said your the fucking best, the best I ever had

halloj i stugan. ikväll var jag på bio, med mellis. längesen jag träffa'na! vi såg knight and day. den var lite skum, men helt okej! innan det träffade jag mina finisar på stan, åt lite kinesmat (inte jag dock, fattig som jag är..)

sen gick jag med dem medan de shoppade runt bland rean och jag ville mest hoppa ner i fyrisån. nejdå. men jobbigt är det när man är pank! har även hunnit med att åka hem till dillan och klippa honom igen och bra blev det. börjar nästan bli hans privata frisör. men fick kladdkaka och cheesecake som hans underbara mamma lagat så då är det värt de!

Kommentarer
Postat av: anna

Härlig bild!

2010-07-29 @ 15:16:22
URL: http://reject.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0