Go girl, it's your birthday

Gårkvällen var.. minst sagt spontan. Började hemma hos Maria med god mat, god dricka och härligt sällskap. kan inte förstå att hon är så stor min vän! efter presentöppning och allting sånt rörde vi oss ner mot staden och mötte upp ännu mer folk nere på framfickan. satt där och mös tills några gick vidare till BJ. jag och anna stannade kvar med grabbarna och sen skulle natten rundas av när jag av någon anledningn hamnade i huvudstaden. slutade med frukost på donken imorse kl 6 och låg i sängen och sov som en bebis vid 8. vad jag gör uppe nu, halv 2 på dagen har jag ingen aning om.

ikväll blir det iallafall bio med min käre vän innan hon flyger iväg på sin matta till egypten. vi ska se Eclipse! det kommer bli lite kul eftersom vi båda är på olika sidor i hela edward/jacob grejen. funderar starkt på att trycka upp varsinn tröja där det står Team Edward och Team Jacob. nej nu ska jag ta tag i dagen. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket team är du? team edward? :)

2010-07-04 @ 17:32:35
Postat av: Mathilda

självklart! :)

2010-07-04 @ 18:22:49
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0