för vi är nattens hjältar, superhjältar

nuuuu är det färdigchillat. har tagit min powernap för dagen och tittat på how I met your mother och simpsons. älskaart! nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag se vad planerna för kvällen blir. för imorn är man ledig från jobb och det ska bli sovmorgon för hela slanten!

btw så ska jag bara berätta vad min lillebror sa, han är så rolig och knäpp. först så måste ni veta att jag har den värsta av alla hårdagar idag haha så sitter vi och ska äta middag och jag ser att han stirrar på mitt hår. jag frågar vad det är och så svarar han "måste bara säga att när ditt hår står åt alla håll påminner du väldigt mycket om en såndär fisk som har en lampa som hänger framför dom med en tråd från huvuudet." han är så snäll min bror!
uttråkadtjejnr1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0