But I need more than myself this time

hey dudes! då var man klar med ett fem-timmars-pass på BK och jag är minst sagt exhausted. mamma håller på att laga kött och potatis nu med beasås! mums. älskar att hon är hemma så jag får massa god mat hela tiden. och här ska hon stanna. ett tag iallafall:)

vet ni vad som hände med imorse när jag precis vaknat och kom in i badrummet? kände att nånting rördes på mig men tänkte att det förmodligen bara var jag som var trött och inbillade mig. sen kände jag att det faktiskt var något som kröp på min mage så jag kollar... och då kryper världens j*vla insekt som av avlång och kröp på mig. skitäcklig var den! fick panik.. iallafall. nu - mat! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0