They can't hurt you now.

Hej mina trogna läsare (ni som är kvar). tänkte att det var dags att rycka upp mig och berätta vad jag sysslat med de senaste dagarna.

Onsdagnatt: sprang över till Maria klockan 3 på natten (eller var det 1, maria....? haha). satt uppe hela natten och bara pratade och pratade.

Torsdag: Maria tog med mig på stan och jag såg ut som en zombie. träffade på Jasmin och vi satte oss på subway. på kvällen kom mamma hem och vi pratade en hel del. tittade på lite skolor i stockholm men det blir förmodlingen ingenting seriöst. Gick över till Maria igen på kvällen.

Fredag: åkte till stockholm och umgicks med mamma & en hel del mer folk. skönt att få komma bort lite men kanske inte kom till helt rätt ställe (?). natten slutade med ett telefonsamtal till Jasmin som jag är skyldig en massa tack.

Lördag: sov halva dagen och började på mitt CV. sen kom anna över och vi tog en promenad till ICA. hon gick för ett tag sen och här sitter jag nu. ajuste, gjorde om bloggen lite också. tyckte den var lite mer passande. hoppas ni kan se den på era datorer, annars är det bara att klicka på "uppdatera".


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta till stockholm?

2010-01-10 @ 18:27:54
Postat av: Anonym

vad har hänt mathilda?

2010-01-11 @ 02:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0