Pontus i Paradise Hotel - vad gör du där?

Okej, först tyckte jag att han var snygg. sen ångrade jag mig och tyckte han var lite töntig. sen kom jag på att det var synd om killen och tyckte verkligen synd om honom. men nu... han är ju fan störd i huvudet! j*vla retard, det måste ju vara ett skämt? haha jag hoppas för hans skull att han har fått någon uppgift att bete sig som ett tard för han är ju inte normal.

han kollar in i övervakningskamerorna och pratar med tittarna, snor folks saker och vägrar ge tillbaka dem, tror att kristoffer snor vax och misstänker honom för att vara tjuv, går runt själv i sitt rum i cirklar, vägrar berätta sitt efternamn, sover när alla andra solar, går och lägger sig 9 på kvällen, går efter apor och härmar dom och pratar bara allmänt cp.

okej, nu inser jag att jag skrivit ett helt inlägg bara åt ett cp på paradise hotel men det var det värt för jag blir så irriterad på killen! act normal, dude.

updt. hörde nyss från TV:
- Varför skickade du hem Catja?
Pontus: ja som ni vet skickade jag ju hem en tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0