Onödigt, tråkigt inlägg från skolan

God morgon. eller nej, ändrade mig. inte så god. har nog sovit sammanlagt 9 timmar de senaste tre nätterna, börjar känna mig helt snurrig i huvudet. då undrar ni säkert varför jag inte sover på nätterna och det vet jag faktiskt inte.

har iallafall samhällskunskap och vår lärare har släckt lampan och sitter & kollar på TV... funderar på att ta en tupplur i en halvtimme. idag ska jag boka biobiljetter, ha arabiska & boxning. vill helst bara lägga mig och sova bort hela dagen, men det blir ju lite svårt when you've got stuff to do.

jag imorse


Kommentarer
Postat av: sofia

mathildur, vi har fått frånvaro för de två senaste historialektionerna :O :O vi prata med honom nästa gång

2010-01-20 @ 13:57:23
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0