Nerd nr 1.

då har man sett avatar för andra gången och mamsi & johan tyckte att den var jättebra. har precis skrivit klart mitt CV + personliga brev och är hur trött som helst. snart blir det sängen för min del men ska passa på att prata lite med mamma nu när hon är hemma. en annan bra sak med att ha henne här är att mitt kylskåp blir påfyllt... hehe.

Tecken på att du bör sluta med farmville är när tillochmed din mamma tycker att du är töntig;
Mamma: Men ska vi sätta igång med CVt då?
Jag: Ja vänta lite jag ska bara skörda...
- 5 minuter senare -
Mamma: Men nu då? *tittar snabbt på skärmen*
Jag:
ja men jag är ju inte klar med skördningen
Mamma: Jaha, de såg nästan ut som du spelade något spel eller nåt
Jag: jaa jag gör ju det, farmville!
Mamma: men mathilda leker du bonde? du skördar alltså riktigt? jag trodde det var något coolt ord för någonting annat. herregud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0