My love's a revolver

jag skulle kunna skriva ett jättelångt inlägg om hur mycket jag hatar mig dator för tillfället och hur mycket jag vill ta tangentbordet och kasta det i väggen. men för att inte tråka ut er så slipper ni höra :). håller på att ladda upp bilderna från nyår på facebook och gisses vad sakta det går. när jag har tagit itu med det så lägger jag upp här också men var sak har sin tid. nu lät jag som emils mamma, haha. dagens planer är ännu oklara, mamma kommer hem ikväll och hälsar på så jag funderar på att bara stanna hemma med henne. kanske hyra film, något sånt. hon måste även hjälpa mig med mitt CV, jag ska ha ett jobb den här terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0