Mitt nyår, bilder kommer senare.

tjaaaa fan! hoho nytt år då, nya möjligheter och vi börjar på ett nytt kapitel! min nyårsafton var grejtans. vi startade här hemma hos mig, jag & anna + 12 xider, vin och champagne. efter ett tag kom christian, viktor & oscar. vi körde lite ölspel och sen kom resten av grabbsen (chris, mohamed, maher x2, mansor). senare kom karim & zalex också, woho killparty haha. nä men det var kul, raketer och hela kalaset!

sen drog vi ner på stan, tappade bort folk, slagsmål hit o' dit, polisen här o där, ringde folk, kaos, hittade ingen, blev själv utanför max, fick sällskap av mona & hennes kompisar (tack!), fick utbrott på 2 poliser för dom var så dumma i huvudet, hittade C som hade fått ett slag i fejan, försökte lugna ner honom, träffade fler folk, återförenades med alla igen utanför mcdonalds, mera polisbråk och sen tog vi bussen hem till mig.

tillslut somna vi vid 4-5 på morgonen, hade en snarkade pojkvän bredvid mig som armbågade mig i huvudet och tog mitt täcke. reslutat? är helt sluuuut idag. det blev pizzafrulle och nu är det mesta städat. kaos in the house såg det ut här imorse. planer för idag? absolut nada. och skönt är det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0