Livin' at Maria's place

Neevermind, hittade tröjan tillslut eheh:) den låg tydligen i en påse. vem lägger sin tröja i en påse? aja wierdo. gårkvällen var iallafall kul. men inte så jättekul att de bara hade med sig fifa. två killar och fifa en hel kväll? njaaa. men det var skoj ändå, kan typ alla namn på alla fotbollsspelare i alla lag.

efter dom gått nångång inatt så smet jag hem till maria för hon ville ha sovsällskap.. vi satte oss i köket där vi nästan alltid sitter o efter ett tag var klockan 6 på morgonen. ojdå. så då gick vi och la oss och har sovit bort nästan hela den här dagen. är hemma hos henne nu och vi tittade precis på film med hennes föräldrar/mina extra föräldrar haha. hon ska på partey ikväll och jag ska bara vara hemma. om någon har choklad och inte har nåt att göra så får den gärna komma över till mig. ha-ha.

hittade jaattafina bilder på oss från avlsutningen som jag ska dela med mig
av senare ikväll. men än så länge får ni ba' se den här när vi satt i kyrkan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du fortfarande osams med Isabella?

2010-01-05 @ 21:19:55
Postat av: Mathilda

svar: vi är varken vänner eller ovänner, skulle jag säga numera.

2010-01-05 @ 22:29:43
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: M

AS SNYGG BILD! är vitare än edward the vampire å ser ut som ett mongo FETT SNYGG!

2010-01-07 @ 02:03:23
URL: http://jasminmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0