Let the anger disappear.

ojoj ursäktar det personliga inlägget nedan. fick bara någon flipp inatt och skrev av mig lite. ingen gillar en emoblogg så här bjuder jag på ett smile :) iallafall..

boxning är lätt den bästa terapin. att jag inte testat det förr! var på thai/kickboxning ikväll och fyfan vad härligt det var. slogs så all min ilska försvann (för stunden) och tills mina knogar var blodiga. :) gillar't. iallafall så har jag också varit på lunch med Johanna idag, om ni ville veta. imorn är det skola- deprriii. men har inte så mycket lektioner ändå. i'll survive. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mathilda :) skulle du kunna säga vad lokalen som du hade hyrt till din sweet 16 hette? Och berätta lite om hur det var och vad de kosta.. och ge gärna ett telefon nr om du har. :) tack så mycket

2010-01-11 @ 23:37:58
Postat av: Veronicah ;)

Nice blogg ;>

checka gärna in min också

& lämna ett spår innan du går.

Take care / Niccyyy!

2010-01-11 @ 23:47:34
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0