knock you down to the floor

sorry för dålig update idag men har haft lite fullt upp. skola, fick tillbaka en massa prov. godkänt i filosofi & matte, greatness. sen hade jag date med Jasmin på subway som blev en väldigt kort eftersom jag hade arabiska klockan fem. vi hann catcha upp lite snabbt o' sen sprang jag vidare. IG på arabiskaprovet då, inte så oväntat men lite synd. höll på att somna där men sen fick vi skynda till andra sidan stan för då var det boxning igen. vi fick lära oss sparkar idag, skönt. kom hemmåt och blev jättearg/irriterad pga vissa anledningar. önskar jag kunde ge dig en kickspark i huvudet, du förtjänar det fan. du ska få en när jag ser dig..


Kommentarer
Postat av: Linda

vad använder du för smink och hur sminkar du dig?

Jätte bra blogg :)

2010-01-14 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0