I'll answer your questions

nej självklart var inte datorn klar. :) självklart! just my luck.. men den kommer förmodligen i veckan så får väl hoppa tummarna för det. hade historia idag bara och sofia har börjat där! woho, äntligen en schompiz. vi ska börja på ett arbete också som vi ska jobba med i 10 veckor. man skulle välja en händelse eller något ur historien de senaste 50 åren. ska bli kul!



& jag har fått lite olika frågor de senaste dagarna, kan lika gärna svara på lite nu.

1. Huset som jag hyrde till mitt sweet sixteen-party hette Thorsgården men kallas väl "Lurbohuset". Att hyra själva huset (inte sovrummen på övervången) kostade 1200 kr men sen tillkom det kostnader (vakter, dj m.m.). Man får egentligen inte ha fester i det huset och efter min fest gick saker och ting sönder, tror de har blivit lite strängare sen dess.. haha wops. men gubben som äger huset heter Sven Jakobsson (018-320677). För ett år sen var man tvungen att ha en person över 18 år som bokade men nu har de höjt till 23 år tror jag.

2. Nej, jag ska förmodligen inte flytta till stockholm. inte nu iallafall. var/är galet trött på min skola och klass och min mamma tyckte att det skulle vara skönare för mig om jag började skolan där borta i sthlm istället. kollade lite på jensen södra men som sagt, det blir nog inte av eftersom det är en så stor förändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0