If it doesn't kill you it will only make you stronger.

det här var nog senaste dagen so far det här året (höhö det har ju bara gått en).. roligt. har legat som ett soffpotatis hela dagen och tittat på dålig efter sämre efter sämsta filmer som visats på TV. min dator har åkt på något hemligt virus (IGEN!) så det tar typ en halvtimme att starta den. som sagt, jag och datorer funkar ej ihop. bilder från igårkväll är iallafall inlagda och jag visar dem imorgon. kom nyss hem från Marias hus. vi satt o snacka länge om allt mellan himmel & jord och berättade om våran gårkväll. vi träffade inte på varandra av massa konstiga anledningar så det fanns mycket att berätta.

och sen ville jag bara säga att jag är så j*vla glad att jag har underbara personer i mitt liv som förgyller mina dagar. det finns så mycket äckliga människor som gör allt för att trycka ner en och ni vet exakt vilka ni är. fortsätt som ni gör bara, hoppas ni får ut mer av era liv utav det!

take that, haters. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0