Hemma efter en lång dag.

nu é jag utmattad till 100. min dag; skola med tema att "lära känna" klassen bättre. vi trodde det var för vi var stök-klassen i skolan men det var tydligen eftersom vi har massa nya elever + ny mentor. vi fick leka lekar, prata och till sist ha en tårttävling. min grupp gjorde klart finast (och smörigast) tårta men den vann inte. sen fick vi äta upp allt. som dom andra klasserna var avundsjuka alltså, dom som bara hade haft vanliga lektioner.

sen åkte jag ner på stan och fikade på wayne's med maria. vi satt där ett tag och sen blev det arabiska. hann inte vara där så länge för hade en föreläsning att gå på i pingstkyrkan. handlade om en kille som var förlamad i benen och han berättade om sitt liv. fett bra föreläsning, han är en riktig hjälte om jag får säga det själv. 

rektorn och vår tårta. (jens och micke är våra mentorer)

 

Raquel, Anders Olsson & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0