Give a thought to Haiti

Hej mina vänner :) dåligt update idag men har inte varit hemma sen imorse. satt kvar i skolan länge (fråga inte varför) och sen träffade jag Melina på stan så vi gick och åt kebab. sen tog vi med oss en godispåse och åkte hem till henne. Det blev den ultimata mys/tjejkvällen med let's dance och en massa gott att äta.

sen fick vi för oss att fixa mitt hår och nu har jag volym-igt och lockigt hår. jag diggar det, det är väldigt olikt hur mitt hår brukar vara. kul med variation! sen fick jag manikyr också som råkade förstöras på vägen hem. attans. nu ligger jag iallafall i sängen och tittar på en gala om Haiti. borde skänka pengar känner jag. ska göra det imorn!

det går inte att ladda upp bild just nu så jag visar er hur det ser ut imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0