Fråga mig inte vem jag menar med den här texten, för om ni behöver fråga så vet ni redan svaret.

tänkte att jag kanske skulle uppdatera när jag ändå var hemma. jag har lärt mig mycket de senaste veckorna. känner att jag har blivit klokare o' visare än vad jag blivit på flera år. man lär sig något nytt varje dag. folk slutar aldrig förvåna en. positivt & negativt. en smart vän sa till mig igårnatt att vi lever i en sån j*vla idiotisk värld. det är sant. just nu vill jag bara ta vara på det jag har, även om det inte är mycket för stunden.

min mamma sa till mig att i vår släkt står vi alltid för det vi tycker och vi är kämpar. vi försvarar alltid de svaga. hon sa att jag hade ärvt det. jag tänker fortsätta så. jag tänker inte låta mig på trampad på, jag kämpar för min åsikt men jag tänker inte sitta och tycka synd om mig själv för det finns folk som har det värre. och jag har lärt mig att alltid vara tacksam för det jag har.

är det nånting jag lärt mig i livet, är att aldrig ta nånting förgivet.
aldrig, aldrig, aldrig.

Kommentarer
Postat av: Frida

du är stark, du klarar allt :)!

2010-01-09 @ 14:32:31
URL: http://alotlikefrida.blogg.se/
Postat av: Melina

bra skrivet! u can make it! :)

Jättefin ny design bythewaay!

2010-01-09 @ 21:31:08
Postat av: sofias

jag vet inte vad som har hänt, men jag hoppas att det löser sig!

2010-01-10 @ 03:33:31
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0