försvunnen tröja

f*n vad irriterad jag blir! köpte en ny tröja förra veckan och nu är den spårlöst försvunnen! hatar när det händer. jag drog ut alla kläderna ur min garderob och la tillbaka allt en för en, kollade igenom båda tvättkorgarna, i mammas garderob och under sängen. vart annars kan den vara?! fanoxå.

ska försöka lugna ner mig lite för just nu skulle jag kunna slå sönder någonting. förutom utbrottet så har jag legat hemma idag igen men ska börja göra mig iordning snart för sen kommer chris & mohamed hit. de tar med sig ps3 så det blir skojigt. later.

den här var det (dålig bild men det är den ända jag fick på den).
om ni ser den, kontakta mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

den ligger säkert bakom din säng lr ngt :)

2010-01-05 @ 00:23:18
URL: http://reject.devote.se
Postat av: Mathilda

nä den låg faktiskt inte där :(

2010-01-05 @ 19:12:14
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0